viernes, 5 de septiembre de 2014

100 шчасьлівых дзён - дзень 1


Вітаю-вітаю! Як маецеся сёньня?

Я хутка пачынаю ўнівер і, хаця гэты год быў да мяне даволі дрэнны (прыкладна ў 75% дрэнны), я сёньня думаю толькі пра 25% добрага, і пра тое, што яшчэ будзе. Думаю, пасьпеем яго выправіць, каб я памятала 2014, як добры год. У любым выпадку, маю для вас дзьве добрыя навіны:

1. Маю новы праект, у гэты раз украінскай мовай: trebahovoryty.blogspot.com :) Добрая навіна асабліва для тых, хто чытае мяне па-беларуску ва Ўкраіне (цяпер будзе лягчэй).

2. Я далучылася да ініцыятыву "100 Happy Days". Значыць, я буду пісаць кожны дзень пра нейкі пазітыў, 100 дзён! :) Я буду рабіць гэта па-свайму трохі, але ўсё ж такі буду.

У мяне сёньня шчасьлівы дзень дзякуючы новаму праекту!

No hay comentarios:

Publicar un comentario