domingo, 22 de junio de 2014

Я туууууууут!


Я ведаю, я ведаю. Я часам проста зьнікаю. Прабачце мне, калі ласка! У мяне былі іспыты, потым выпускны ў браціка, я вярталася дадому з Гранады... Кожны дзень думала - заўтра напішу ў блёг, будзе нармальна. Упс. Напэўна, вы ведаеце, як я сябе адчуваю. 


Добрыя навіны - мы хутка перайдзем ва ўласны сайт! :) Цудоўны беларус, які гэтым займаецца, кажа, што ўжо малюе ілюстрацыю. Значыцца, хутка будзе вельмі файнае месца, каб я пісала сваё глупства :Р 



Дрэнныя навіны - застаўся ў мяне адзін іспыт (РАСЕЙСКАЕ МОВЫ!!!!!!!). Можна сказаць, што ў нас нават няма праграмы (пасьля іспыту, і толькі пасьля, я напішу пра настаўніцу. Зараз баюся, проста, што ў яе белмоўныя знаёмыя, якія пачытаюць вось гэта. Хаця, канешне, яны бы ня вельмі любілі яе, мякка кажучы). Карацей, я нават не рыхтуюся. Хвалююся? Вядома. Вельмі. Больш, чым след. Зразумееце пасьля, чаму :)


Што вам сказаць? Кніга хутка выйдзе, будуць малюнкі, цудоўныя рэчы. Ну. А брацік быў ТАКІІІІІІІІІІІІІІІІ прыгожы!!!! Я ганаруся ім. Вельмі-вельмі. Яму 16, дзяўчыны няма. Проста так кажу)) Вось мая сям'я:





No hay comentarios:

Publicar un comentario