domingo, 11 de enero de 2015

Новы пачатак

Прывітаньне, мае чытачы! Можа быць, ужо трохі позна (як заўсёды са мной, я ведаю, прабачце, калі ласка), але віншую вас з Новым Годам!

Калісьці больш, калісьці меньш, я ужо больш, чым год, пішу гэты блёг, і мне вельмі прыемна, што ёсьць людзі, якім покуль цікава ўсё гэта чытаць.

Я павінная сказаць, што я вельмі задаваленая бачыць, які прагрэс робіць беларуская мова ў грамадстве. Так, я жыву далёка, але, як кажам у Гішпаніі, мне невялічкая птушка сказала, што кожны дзень часьцей чуваць мову ўсюды. Я таксама вельмі сур'ёзна займалася моваю, і я не магу быць шчасьлівейшая. Мая кніга зробленая (так, ведаю, што чакаеце. Я таксама чакаю :S), я выбрала сабе выдатную магістратуру (беларускую філялёгію) ў Варшаве (спадзяюся, прымуць мяне), мае заняткі "Мовы нанова" пачынаюцца зноўку ў сераду, і я закаханая у беларускую мову, як першы дзень, калі пачула. Не, нават мацьней. Спадзяюся, вы таксама!

Абяцаю больш пісаць у гэтым тыдні. Зараз проста ўжо дзьве гадзіны ночы, трэба спаткі неяк :)

Будзьце добрымі да іншых, будзьце адважнымі, будзьце сабою!

P.S. Мае пляны на 2015? Гэта сакрэт! Але даведаецеся, калі прыйдзе час. Абяцаю.

No hay comentarios:

Publicar un comentario